Saturday 15 June 2013

しゅうまつ Syu u ma tsu ②

きょうは、にちようびです。
kyo u wa、ni chi yo u bi de su.

It's Sunday today!


Today's word - Sunday

にちようび 

日曜日

 ni chi yo u bi

Today, I went to a party with my family.
I had lots of delicious cakes and met lots of my friends.


きょう、わたしは、かぞくといっしょに、パーティにいきました。
わたしは、おいしいケーキをたくさんたべたり、たくさんのともだちとあったりしました。
たのしかったです。

What did you do today?
きょう、なにを しましたか?

Have a lovely Father's Day tomorrow!


Watanabe










 


No comments:

Post a Comment

Feel free to leave your message!
お気軽に、メッセージを残してくださいね!